smile.

smile.

mandag den 2. april 2012

Hej folk der læser min blog!
Ja, har enlig allerede en blog på tumblr.com hvor jeg skriver på engelsk, meeen gik lidt i stå og vil gerne prøve blogspot istedet for og så skrive på dansk! Jeg ved ikke om jeg får nogle læsere eller noget, men det betyder heller ikke så meget for mig. : )
Jeg vil bare gerne skrive mine tanker, føleser og indtryk ned, og vil nok bare skrive om gode og dejlige ting i livet. Det altid dejligt at få sådan noget ned på skrift, også super hvis man kan dele det med andre. Håber nogle vil kigge lidt på det.
Kys fra mig!
btw, hvis i vil se min anden blog er linket her: <3

2 kommentarer:

  1. Heej smukke! Vil hellere end gerne følge din blog, men kan vi ikke følges. Så kan du lige gå ind på min, og blive fast læser der inde. Det kunne være dejligt!:-D<33
    Kyyys, Simone.

    Simonestankespind.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej mus!<3
    Jo det er bare en super idè!<3<3
    Er blevet fastlæser på din<3.

    Kyskys!*-:

    SvarSlet