smile.

smile.

mandag den 2. april 2012

Paris, kærlighedens by.

Åh Paris!

Fra torsdag d. 22/3 til søndag d. 25/3 var jeg med noget af min familie i Paris. Der var super flot, og super dejligt vejr, alle dage ca. mellem 20 og 26 grader! Desværre glemte min far mit kamera på parkerings pladsen da vi skulle hjem, men havde heldigvis overført nogle billeder. Billederne er fra den dag vi var ude og se Eiffel tårnet (wauw en oplevelse). Franskmænd har desuden også en ret vild måde at køre på, så hvis i en dag skal til Paris vil jeg råde jer til at se jeg grundigt for når i går/cykler/ kører.












































I MÅ MEGET GERNE SKRIVE HVAD I SYNES OM MINE BILLEDER!
kys fra mig.<3
Hej folk der læser min blog!
Ja, har enlig allerede en blog på tumblr.com hvor jeg skriver på engelsk, meeen gik lidt i stå og vil gerne prøve blogspot istedet for og så skrive på dansk! Jeg ved ikke om jeg får nogle læsere eller noget, men det betyder heller ikke så meget for mig. : )
Jeg vil bare gerne skrive mine tanker, føleser og indtryk ned, og vil nok bare skrive om gode og dejlige ting i livet. Det altid dejligt at få sådan noget ned på skrift, også super hvis man kan dele det med andre. Håber nogle vil kigge lidt på det.
Kys fra mig!
btw, hvis i vil se min anden blog er linket her: <3