smile.

smile.

mandag den 2. april 2012

Paris, kærlighedens by.

Åh Paris!

Fra torsdag d. 22/3 til søndag d. 25/3 var jeg med noget af min familie i Paris. Der var super flot, og super dejligt vejr, alle dage ca. mellem 20 og 26 grader! Desværre glemte min far mit kamera på parkerings pladsen da vi skulle hjem, men havde heldigvis overført nogle billeder. Billederne er fra den dag vi var ude og se Eiffel tårnet (wauw en oplevelse). Franskmænd har desuden også en ret vild måde at køre på, så hvis i en dag skal til Paris vil jeg råde jer til at se jeg grundigt for når i går/cykler/ kører.












































I MÅ MEGET GERNE SKRIVE HVAD I SYNES OM MINE BILLEDER!
kys fra mig.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar